Seurassa ei syrjässä: Tsäänssi sulkapallokoulu

Tsäännsi sulkapallokoulun kevään ensimmäinen tunti aloitetaan maanantaina 18.4.2022 playareenan kentillä klo.17.00, olkaa ajoissa paikalla.

Sulkapallokoulu jatkuu 2.5, 9.5 ja 16.5.

Lob-82 ry toteuttaa Etelä-Savon Liikunta Ry:lle Seurassa ei syrjitä -hankkeeseen sulkapallokoulun 16 -29 vuotiaille lajista kiinnostuneille. Voit olla vasta kiinnostunut lajista tai jo lajia kokeillut ja kiinnostunut treenaamaan/ kokeilemaan lajin harjoittelua ohjatusti.

Sulkapallokoulu Tsäänssi tullaan toteuttamaan kevään 2022 aikana viitenä viikkona playareenalla. Ohjattua sulkapallon harjoittelua, pelaamista ja sääntöjen läpikäymistä Lob-82 ry ohjaajien vetämänä.

Tsäänssi sulkapallokouluun tullessa sinulla ei tarvitse olla muita varusteita kuin sisäpeleihin soveltuvat kengät ja juomapullo. Lob-82 ry varaa kouluun riittävän määrän FZ Forza -sulkapallomailoja ja kouluun sopivia palloja.

Jos kiinnostuit ja olet halukas tulemaan viitenä maanantaina klo. 17.00 - 18.00 Playareenalle (Sportforum) ohjattuun sulkapallokouluun, ilmoittaudu mukaan.

Tsäänssi sulkapallokoulu on osa Seurassa ei syrjässä -hanketta, joka on osallistujalle maksuton tilaisuus.

Osallistumispaikkoja rajoitetusti, 16 ensimmäistä ilmoittautunutta pääsee mukaan (rajoitettu määrä kenttiä käytettävissä).

Sulkapallokoulu Tsäänssin ilmoitautumisia otetaan vastaan ja mahdollisen peruuntumisen vapauttamat paikat jaetaan varasijoilla oleville henkilöille.

Ilmoittautuminen Tsäänssi sulkapallokouluun.

Sulkapallokoulu tullaan toteuttamaan 18.4 alkaen viitenä maanantaina Klo.17.00 - 18.00.

Sulkapallokoulu on suunnattu ensisijaisesti 16 - 29 vuotiaille.

Sulkapallokoulu on osallistujalle ilmainen.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.