SportForumForza CUP

Sportforum Forza CUP on Mikkelin sulkapalloseuran ja urheilukeskus Sport Forumin sekä FORZA:n

yhteistyössä järjestämä tapahtuma kaiken tasoisille sulkapallon pelaajille.

Osallistuminen ei edellytä kilpailulisenssiä tai LOB-82 jäsenyyttä.

Sport Forum Forza CUP järjestetään kolmena osa kilpailuna keväällä 2021 urheilukeskus Sport Forumissa.

Pelit pelataan Sunnuntaina 10.00 - 18.00 välisenä aikana. Pelattavat peli muodot kaksin- ja nelin- peli.

Pelattavat sarjat kilpa, harraste, juniori ja green.

Peliluokka rajoitukset:

kilpa sarja BLACK, aikuiset lisenssi pelaajat, sekä entiset lisenssi pelaajat, joilla luokitus ollut B- tai korkeampi.

harraste sarja RED, harrastajat, ei aktiivi lisenssiä, tai ei joskus ollut luokiteltu B- tai korkeammalle.

Juniori sarja BLUE : 8 - 16 vuotiaille

GREEN kaikille leikkimielisestä kisailusta kiinnostuneille. Lisenssipelaajat ja pidempään harrastaneet eivät voi osallistua tähän luokkaan.

Kevään 2021 kisapäivät

Sunnuntai 23.05.2021

Lauantai xx.xx.20xx

Lauantai TBA.

Lisätietoa sarjoista

SFF CUP BLACK sarja

SFF CUP BLACK sarjassa pelataan kaksin- ja nelinpelit, sarja jaetaan alempaan ja ylempään luokkaan.

Luokkiin jako noudattaa periaatteeltaan jakoa:

Ylempi: BAV luokitellut pelaajat

Alempi: C Luokitellut pelaajat

(Kilpailun järjestäjä pidättää oikeuden luokka muutoksiin)

Sarja pelataan pooleina tai muulla kaaviolla jossa sijoitukset tulevat pelatuksi auki, mikä tarkoittaa sitä että sekä voittajilla ja häviäjillä pelit jatkuvat niin kauan, kunnes kaikki sijoitukset ovat ratkaistu pelaamalla.

Voittajat palkitaan jokaisessa osakilpailussa Sportforum ja FZ Forza palkinnoin.

Pelaajat pelaavat sarjassa omilla aitosulkapalloilla.

-kaksinpeli 20 €/ 15 € (Lob-82 jäsen hinta)

-nelinpeli 10 €/ 7,5 € (Lob-82 jäsen hinta)

SFF CUP RED sarja

SFF CUP harraste sarjassa pelataan kaksin- ja nelinpelit

Sarja pelataan poolina jossa kaikki pelaavat toisiaan vastaan.

Jos osallistuja määrä ylittää poolissa 6 henkilöä tai 6 paria jaetaan pelit useampaan lohkoon.

Lohko voittajat ratkaisevat harraste sarjan voittajan pelaamalla vastakkain.

Osakilpailun parhaat palkitaan Sportforum ja FZ Forza palkinnoin.

Pelaajat pelaavat luokassa omilla muovi- tai aitosulkapalloilla.

-kaksinpeli 20 €/ 15 € (Lob-82 jäsen hinta)

-nelinpeli 10 €/ 7,5 € (Lob-82 jäsen hinta) ilmoittautuja

Lisenssipelaajat, tai pelaajat joilla joskus luokitus B- tai korkeampi eivät voi osallistua tähän luokkaan.

SFF CUP BLUE

SFF CUP BLUE on juniori sarja joka on tarkoitettu kaikentasoisille 8-16 vuotiaille sulkapallosta kiinnostuneille.

Sarjassa pelataan sekä kaksin- että nelinpelit.

Pelaajat jaetaan osallisuja määrän mukaan tasoryhmiin joissa 4-5 pelaajan lohkoihin. Lohkon sisällä kaikki pelaavat

kaikkia vastaan.

Lohkoihin pyritään saamaan mahdollisimman samantasoiset pelaajat. Lohko voittajat nostetaan tarvittaessa taitotasolla ylmepään lohkoon seuraavassa kilpailussa.

Kaikki osallistujat palkitaan.

Järjestäjät tarjoavat tässä luokassa aitosulkapallot (hybrid)

Osallistumismaksu

-kaksinpeli 12 € / 10 € (Lob-82 jäsen hinta)

-nelinpeli 6 € / 5 € (Lob-82 jäsen hinta) ilmoittautuja

BLUE sarjasssa tärkeintä ei ole voittaminen, vaan kilpailun opettelu ja hauskan pitäminen. Jokainen osallistuja palkitaan.

SFF CUP GREEN

SFF CUP GREEN on tarkoitettu kaikille leikkimielisestä kisäilusta kiinnostuneille. Aiempaa peli- tai kisakokemusta ei ole tarvitse olla.

Lisenssipelaajat ja pidempään harrastaneet eivät voi tähän luokkaan osallistua.

Järjestäjä tarjoaa tässä luokassa muovipallot. Pelaajat voivat pelata myös omilla aitosulkapalloilla.

Osakilpailun parhaat palkitaan palkinnoin

Osallistumismaksu

-kaksinpeli 20 € / 15 € (Lob-82 jäsen hinta)

-nelinpeli 10 € / 7,5 € (Lob-82 jäsen hinta) ilmoittautuja

*Kilpailumaksut eivät sisällä vakuutusta, vaan jokainen pelaaja - myös juniori vastaa vakuutusturvastaan itse. Kaikille kuitenkin suositellaan vähintään tapaturmavakuutusta.

*Noudatetaan liiton COVID-19 ohjeistusta kilpailujen järjestämiselle.